Elérhetőség
Vásárlási feltétek
Regisztráció
Akció
Cikkek
Időjárás
Vízállás
Fotók
Videók
Keress >>

TERMÉKEK
Orsók (728)
Botok (1335)
Rapala woblerek (433)
Akciós bot-orsó pár (63)
Akciós bot párok (132)
Akciós orsó párok (89)
Általános használatra (15)
Nyeletőfékes (17)
Távdobó (9)
Harcsázó (19)
Match (6)
Feeder (23)
Akciós ruházati szettek (1)
Folyamatos KIÁRUSÍTÁS - AKCIÓ - 20 - 60 % (35)
Akciós szettek (35)
Bojlis kellékek (403)
Doboz - Energo Rapala Savage Gear Carp Zoom Plano (95)
Elektromos kapásjelzők - mozgás érzékelős riasztó (93)
Elektromos csónakmotorok (9)
Ernyők (19)
Etetőanyag, csali, aromák - ragadozó spray (1227)
Etetőhajók (10)
Feeder kellékek (258)
Fiskars kések, fűrészek.... (7)
Fogók, Savage Gear, By Döme, Nevis, Reiva (8)
Halszámláló (1)
Harcsázó kellékek - Koós, Balzer Adrenalin Cat stb (45)
Harcsázó kellékek zsinórok műcsalik - MAD CAT (125)
Horgász kajak - felfújható (2)
Horgász igazolvány tartó (1)
Horgok (317)
Kések, Tőrök, Fogók, Nevis, Rapala (32)
Lámpák, gáz lámpák-főzők, akkus és fej lámpák (31)
Marttiini tőrök, kések (19)
Merítőszákok, szákok, törpeharcsa csapda (208)
Mérlegek - vízhőmérő - mérőszalag (22)
Mentőmellény, horgony, hajózási kellékek (24)
Műcsali-drót-fluorocarbon előkék-ragadozó kellékek (1331)
Napszemüvegek (29)
Ólmok (164)
Pénztárca - bőr - horgász (10)
Radarok, Deeper (15)
Rod-Pod, bottartók, leszúrók, ágasok, buzz bar (152)
Ruházat, lábbelik, kesztyűk, sapkák - hal párna (383)
Sátrak ---- kényelmi kellékek (41)
Swingerek (38)
Székek, ágyak, fotelek, hátizsákos székek (80)
Táskák, bottáskák, hátizsákok, vízhatlan táskák (311)
Távcsövek (2)
Úszók - spiccre szerelhető led - tartozékok (302)
Versenyláda (2)
Vödrök, kishalkannák, vászon keverő edény (30)
Zsinórok (465)
Egyéb termékek (531)
Sugóhíd ajándékutalvány (3)

Kosár tartalma
Kosár tartalma


Megtekintett termékek

Banax 7000P Koós 21601-702
87.980Ft76.990Ft



Akciós orsó párok > Harcsázó >
Banax 7000P Koós 21601-702

 

 

 

 

Kivitelezéséhez rengeteg tapasztalatra és hozzáértésre volt szükség, erről árulkodik minden apró részlete.


A kiegyensúlyozott, bivalyerős első fékrendszer precízen állítható, ami különösen nagy szerepet kap a fárasztás alatt.


A 6 darab rozsdamentes golyóscsapágy alkalmazása, és a remek, lassított áttétel (3.7:1) használata sokkal nagyobb erőátvitelt eredményez.


A kis áttétel a nagy méretű dob alkalmazása miatt egyáltalán nem hátrány. Sőt, további különlegessége ennek a robusztus orsónak a hidegen sajtolt dúralumínium dob. A dupla vastag dobtengely és a zárt, akár a tengervíznek is ellenálló csapágyak garantálják a hosszú élettartamot.

 

Az orsóra tökéletes működésű letapadás mentes első fék került. Nagy előnye, hogy használatával elkerülhetjük a fárasztott hal hirtelen kirohanásaiból adódó halvesztést. Az orsó fékjét érdemes már a horgászat előtt oly módon beállítani, hogy összhangban legyen a szerelék többi elemével. Az orsó dobján található fékerő állító csavar használatával a fárasztás menete gyorsan és hatékonyan kontrollálható.

 

Az új Banax 7000P Koós egy igazi nagyhalas orsó, a harcsahorgász specialista Koós Ferenc ajánlásával. Az orsó a fém házával, lassú fordulatával, erős belső szerkezetével (vastag acél tengelyével) és hajtókarjával rendkívüli erőkifejtésekre alkalmas. Zsinórkapacitása 52-ből 240 méter, bármely méretű fonott zsinórral is megbirkózik. Úszós és fenekezős módszerhez egyaránt használható. 

 

 

 

A nagytestű halak fárasztásakor elengedhetetlen a megbízható felszerelés. A fémházzal készült orsó nem csak megjelenésében, de minőségében is a felső kategóriába tartozik.
 
 

Az orsókon egyre gyakrabban találkozhatunk fém dobbal. A könnyített, külső fizikai hatásokkal és a korrózióval szemben ellenálló, klasszikus fazonú dob használata elegáns megjelenést kölcsönöz az orsónak.
 
 

A felső kategóriás orsókra jellemző óriáslamellás első fék rendszer került az orsóba, mely a precíz illesztésekkel szerelt meghajtással kombinálva legyőzhetetlen párost alkot. Főleg kapitális halak fárasztásakor fontos, hogy az orsó elején lévő csavarral az orsó fékereje széles határok közt pontosan az éppen szükséges igényekhez hangolható.
 

 

 

 

 

Csapágy (db) : 6
Méret : 80
Fék : első
Áttétel : 3,7:1
Súly (g) : 945
Dob anyaga : fém ( 52-es 240 m )
Pótdob anyaga :  
   
 

 

 

 

2 db orsó

 

 

 

 

Teljes mérethez klikkelj a képre!

A jó öreg, hagyományos filcbetétes fék tudja a dolgát. A nagy emelkedésű rugóból adódóan a fékút megfelelő hosszúságú (közel 5 tekerés), az olajozott filcbetétek pedig a teljes tartományban letapadás nélkül teljesítik feladatukat. Teljesen beszorítva 7 kiló felett szólal meg a racsni, ez bármekkora harcsához elég kell, hogy legyen.

Teljes mérethez klikkelj a képre!

Kilincskerekes visszaforgásgátlóval manapság már szinte csak a nagyhalas orsóknál találkozunk

Nem véletlen, hogy a komoly, nagyhalas orsóknál még nem szorult ki teljesen a gyakorlatból a hagyományos, kilincskerekes visszaforgásgátló. Ha egyszer rendesen kitámasztjuk a rotort a külső íven, akkor szóba se jöhet szalajtás, nem lehet rossz akasztás!

Teljes mérethez klikkelj a képre!

A felső sarokban látható nagy kilincs akad be a rotor belső palástjának fogazatába, a középen jelzett kis rugós pöcök pedig a racsnihangot adja a rotor közepén lévő, apró fogú fogaskeréken. Ezen a képen a kikapcsolt állapot látszik…

Teljes mérethez klikkelj a képre!

… a következőn pedig a bekapcsolt helyzet látható. A nagy kilincs természetesen nem kattog folyamatosan a fogakon, visszahúzódik az útból, amikor pedig előre tekerjük az orsót, csak a pici rugós pöcök ad egy halk ciripelő hangot

Teljes mérethez klikkelj a képre!

A felkapókar átváltó mechanikájának elemeit láthatjuk ezen a képen 

Teljes mérethez klikkelj a képre!

A golyóscsapágyazott zsinórvezető görgő napjainkban már szinte alapvető elvárás

Teljes mérethez klikkelj a képre!

Az átváltó rugó a görgővel szembeni oldalon helyezkedik el

Teljes mérethez klikkelj a képre!

A Koós Ferenc autogramjával díszített fedél alatt tekintélyes hajtómű bújik meg

Teljes mérethez klikkelj a képre!

A dobemelő csigatengelyt hajtó kis fogaskerék is bronzból van

 

 

Teljes mérethez klikkelj a képre!

Könnyű dolgunk lesz a zsírozással, ha szükségeltetik. Nem kell teljesen szétszedni az orsót a kenés kedvéért, a hajtóműfedél három csavarját kihajtva könnyűszerrel hozzáférünk a szerkezethez

Teljes mérethez klikkelj a képre!

Az orsó hat csapágyából ötöt látunk a képen. Egy van a bronz csigán, kettő a tányérkerék tengelyén, további kettő pedig a dobemelő csiga két végét támasztja meg

A csapágyak illesztése pontos, nem esik ki a helyéről, és nem csúszik le a tengelyről egyik sem, emiatt az összerakott orsón sem kotyog semmi! A dobemelő csigát befogadó, félig nyitott cső szerepe kettős, egy részt biztosítja, hogy az ide-oda járkáló csúszka ne tolja le a kenőanyagot a végtelen csigáról, másrészt a csúszka – és vele együtt a dobtengely – megvezetésének feladatát is ellátja.

Teljes mérethez klikkelj a képre!

 A dobtengely végét két csavar is rögzíti a csúszkához, hogy még csak véletlenül se lazulhasson ki



 

 




-12.49%
87.980Ft helyett most:
76.990Ft

>> > Kosárba tesz < <<


<< vissza



<< Elözö termékKövetkezö termék >>





>>> Ajánlom ezt a terméket ismerösömnek <<<
Nevem:
Ismerösöm neve:
Ismerösöm e-mail cime:
Ellenörzöszám, kérem írja be a piros számokat:
7496440974:
Copyright (c) 2007-2024, http://www.sugohid.hu
Fejlesztö: OMICRON Számítástechnika Kft., www.omicron.hu, Minden jog fenntartva.